lördag 26 maj 2012

Syrrans kommentar på facebook

Hej igen! Efter att jag la ut mitt inlägg på facebook kommenterade syrran "Världens bästa dammtuss! Jag tror aldrig att man riktigt hittar sig själv, utan ständigt överraskas.:)" 
Kan det vara så det är kanske? Att man ständigt överraskas... Jag gillade den kommentaren! Den fick mig att tänka, och jag älskar att tänka... T ex på varför livet måste ta slut en dag, på varför man lever och hur det känns när man inte lever, när man har levt, hur känns det efter? Eller aldrig har det, hur känns det? När drottning Kristina blev drottning, vad gjorde jag då?? Det finns mycket att tänka på...
Nåja, tillbaka till ämnet... Det är väldigt sant. Att man ständigt överraskas, men på nåt sätt lite jobbigt... Det är som att inte ha nåt speciellt hem innombords? Men samtidigt härligt! Att få vara med om olika saker i livet hela tiden...
Nu är jag lite trött.. Nu hänger jag inte med vad jag babblar om längre. Vi gick upp lite tidigt i morse för att sjunga för min andra syrra som bor hemma... Hänger ni med, eller är ni lika förvirrade som jag? I alla fall så behöhöver jag en paus innan vi ska till stan. Jag får skriva mer om detta senare... Men tänk på det... 

Ps. Natasja! Skaffa en blogg där du också skriver ner dina tankar och funderingar, jag skulle gå in där hela tiden och kolla... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar